wtorek, 10 lipca 2012

Odżykwa eveline + róż ombre nails

Witam Was moi drodzy!
Dzisiaj znów będzie coś o paznokciach. Napiszę Wam nieco o odżywce do paznokci eveline oraz zaprezentuje moje paznokcie w kolorach różu ;)

zdjęcie pochodzi z strony producenta <KLIK>
przy okazji możecie poczytać o tej odżywce.

Jak dla mnie rewelacja, jedna z lepszych odżywek do paznokci, a stosowałam ich wiele. Jest bardzo popularna, ale w końcu nic dziwnego skoro dobrze spełnia swoje zadanie. Paznokcie stają się twardsze, nie rozdwajają się. Odżywka nadaje im ładny koloryt po każdym nałożeniu oraz połysk.
Cena ok. 10zł, według mnie warto zainwestować. 
Tak prezentują się moje paznokcie po 3 dniach używania odżywki:


Teraz przejdziemy do mojego ombre nails. Wybrałam lakiery w odcieniach różowych. Wy możecie wybrać jakiekolwiek tylko zapragniecie :) Oto co było mi potrzebne:
- lakier jaśniejszy róż-Golden Rose 120
- lakier ciemniejszy róż/fuksja?-Golden Rose 199
- gąbeczka


Na początek nakładam jasno różowy lakier. Z góry przepraszam za ten poza obrębem paznokci, ale nie zdążyłam go jeszcze wyczyścić.

Później zaczynamy zabawę z gąbeczką, maczamy mały kawałek w ciemnym różu i odbijamy na paznokciach:

Nie jest to zbyt trudny sposób na manicure, a jak widać efekt może być całkiem ciekawy. Myślę, że następna notatka nie będzie związana już z paznokciami. W weekend jeśli będę mieć czas to popracuje nieco nad szatą graficzną.
Pozdrawiam Was.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz