niedziela, 8 lipca 2012

Witam & kokardki na paznokciach.

Cześć.
To mój pierwszy post, mam nadzieję, że nie zanudzę Was za bardzo ;)
Wiadomo szata graficzna jak na razie nie powala, ale postaram się z czasem jakoś doprowadzić ten blog do porządku. Nie do końca ogarniam blogspota, ale mam nadzieję, że zmieni się to w najbliższym czasie. Jeszcze do końca nie wiem co tutaj będę zamieszczać, ale pewnie będzie to związane z modą i urodą. Żeby ta notatka nie była taka 'sucha' wklejam moje paznokcie-kokardki.


1.Nakładamy odżywkę do paznokci czy też lakier bezbarwny.

2. Rysujemy kokardki tak jak poniżej. Najlepiej narysować najpierw dwa trójkąty, a potem dorysować kreski. Sprawdzi się tutaj wyrazisty kolor np. czerwień. Potrzebny będzie nam cienki pędzelek, ewentualnie można pobawić się wykałaczką.


3. Na koniec możemy dodać po kropce na środku, jednak nie jest to konieczne. Przepraszam bo wiem, że wyszło mi nieco niechlujnie, ale Wam na pewno pójdzie lepiej.


P.S wiem, że moje paznokcie wyglądają dosyć dziecinnie (:
Żegnam się z Wami, do zobaczenia.

1 komentarz: